Monday 19 December 2011

Wedding in S.E.G.A.M.A.T

Bismillah....
Barakallahulakuma wabaraka alaikuma wajama bainakuma filkhair....


Last Weekend aktiviti aku sekeluarga pegi ke segamat attend wedding membe ofis ni... Yg paling excited sgt aku la kan coz mjlis nikah aku pg, malam berinai aku pg, knduri pon aku pg.... Bukan ape.. konon2 aku ni ikut rombongan pengantin laki la kan sbb aku tdo hotel kt tempat keluarga belah lelaki bermalam.... Hehehe..Special nyer pengantin ni dua2 keje di ofis yg sama tempat kami sume bekerja... sgt best.. hari2 tgok berdating akhirnya disatukan jugak pd tarikh 17.12.2011.. Alhamdulillah.... Cuaca kt segamat mmg sejuk la coz hujan je sepanjang 2 hari.. dh rasa cm bercuti plak yea... huhuh.


Enjoy picca...

Wedding Salina & Hamzah


MAJLIS AKAD NIKAH 17.12.2011 JAM 05.00 PTG


MALAM BERINAI (songket maroon ini sgt cantekkkk)


MAJLIS PERKAHWINAN 18.12.2011

-



-



-



-



-



-



-



-
pn anna yg memboyot ini pon mengambil kesempatan bergambar ngn pengantin yg comel loteh ini.. (*_*)



p/s : kalo ada rezeki nak pegi lagi tgok knduri kawin kt johor sbb yang paling seronok dorg ada tol dan adat tabur gula2 ngn duit siling.. mmg best.... :)

No comments:

Post a Comment