Friday 23 December 2011

Congratulations!!!!!

Bismillah..


Ari ni sgt excited n heppy sbb smlm kn result pmr keluar.. Alhamdulillah.. adik ku yg ke 4 merangkap adik bongsu pompuan telah mndapat keputusan 7A1B... Alhamdulillah.. 1B tu utk subjek bahasa inggeris... Aku sgt teruja sbb adik aku ni sangat berusaha utk exam die... study + tusyen + kelas tambahan + mcm2 lagi la.. akhirnye berbaloi... Tahniah Nur Jannah Kamalrodin.. Segala pengorbanan abah tu dah tbalas la... tak sia2 la abah anta ko g tusyen sabtu ahad meredah jame kt highway tu....tahniah jugak sbb ikut jejak langkah kekanda2 mu yg bijak pndai termasuk la aku yg x berapa nak pndai ni... hehehhehe.... aku x sempat nak jmpe ko lagi ni... heheeh.. nanti aku akan belikan hadiah spesel utk ko dgn syarat ko kne beli hadiah kt baby aku.. Hua hua hua... bole plak ada syarat.... hehehheheh.... 

tahniah yer janna.. mesti si kecil yg BESO ni bangga dgn ko...

Rindu kamu sgt2....

rindu kamu semua sangat2.. bila mau hangout mcm ni lagi...


p/s : kesian kat kuda padi nama umi ni... semput2 bawak kt naik atas kete die... hahahah

2 comments:

  1. tahniah buat adik Ana. Pandainya. dia serayaianz ke?

    ReplyDelete
  2. hehe.. tq erni.. adik ana skolah kt keramat.. sek desa tun hussein onn... :)

    ReplyDelete