Thursday 15 December 2011

~ISTANA CINTA SAYA~

Bismillah...

Wah.. ape tajuk2 istana pulak ni... hehehehe... bukan apa... smlm bru dapat kamera projek yang baru.. so excited la kan amik gambo sana sini... paling best gamba rumah aku la... dh lama nk upload sbnarnya tp asyik x sempat je.. minggu ni plak pegi site 1 hari je.. so banyak la masa tluang nak update blog ni..


Enjoy picca...


HALL
~aiyak... tlupa nak alih selipar hijau tu..~


HALL LAGI!!


KAWASAN BERISTIREHAT


MEJA MAKAN
~ Aku sangat risau bila ada baby nanti.. mesti kerusi ni x terletak pd tempatnya~

DAPUR SAYA

KERUSI UTK LANDING

dan


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-

ops... ni pic ape ek... biarlah rahsia... hehheeheh


sekian...

p/s : wlupon rumah ini x segah istana impian.. namun aku sgt bsyukur kepada Allah dengan segala yang dikurniakan oleh Nya.. Alhamdulillah.....

No comments:

Post a Comment