Wednesday 28 December 2011

Opsyen Demi Masa Depan.

Bismillah..

hanya tinggal sehari je ni sblum borang opsyen SBPA kene return balik... besok bos nk anta pg putrajaya.. so hari ni kene sign la... Alhamdulillah sistem baru perkhidmatan awam ni menepati la citarasa aku sbb ia memperjuangkan pegawai yang berkhidmat sebagai JURUTEKNIK... hehehehe.. chaiyok.. chaiyok.. keje ktorg nmpak mudah tp sebenarnya banyak risiko kt site...dengan penat lagi.. tp xpela... kenaikan ini dah banyak membuktikan jasa kami dihargai..Alhamdulillah...aku jeles ni ngn en husband aku ni... gaji die lebih ckit je dr aku... hehehhehe.. x aci x aci padahal beza 6 bulan je... hehehhe.. xpelah...bole mintak belanja pizza every month bile gaji kan... ahaks...aku dengan husband jawatan pon sama.... dok di bawah kementerian yang sama cuma jabatan je lain... hebat x ktorg... belajar pon tmpat yg sama... Alhamdulillah.. Allah memudahkan laluan kami dan mesti anak aku berbangga melihat pekerjaan ayah dan ibu die dalam surat beranak nanti sama.. iaitu JURUTEKNIK.... eleh... technician je pon anna... ko pikir ko JURUterror ke... hahahhahah.. cepat2.. study opsyen ni... ia akan mengubah masa depan anda....

surat tawaran

tangga gaji (rahsia!!) heheheeh

setuju atau tidak??

nak pencen umo bape ni?

p/s : bincang punye bincang ngn tuan rumah semalam nak pencen umo bape.. die amik 60 aku 58 kot sbb time tu aku dah malas nak keje....(bukan skg pon mmg malas ke.. hehehe) so xyh la berangan nak keje smpi 60 yerk.. bg la og baru plak keje dan sambil2 tu bole jaga cucu.. APA?? CUCU?? halooo ko tu beranak pon belum tau sakit cmne nak ada cucu konon...erkkk... sabo je la.. (*_*)

No comments:

Post a Comment