Wednesday 14 December 2011

28 weeks and I'm so lucky.....

Bismillah... Syukran pada Allah..

Dah 28 minggu aku membawa khalifah kecil ini di dalam rahim ku... Subhanallah... Sesungguhnya Allah adalah sebaik baik Pencipta... Waktu ni memang mencabar la utk mommy to be mcm aku.. kenapa yea??
pinggang dah rasa sakit.. kadang2 tidur sukar nak bernafas...berdiri pon xleh lama sgt.. namun aku hanya mampu tersenyum bila suami yang ada di sisi selalu bg semangat dan juga bila si kecil ini selalu menendang perut ku.. Wah.. bahagianya rasa Ya Allah.. Alhamdulillah..

Aku still drive lg pg keje sbb aku mmg suke drive ok... jgn tanyer knape tak suh husband hantar sbb aku sendiri suke bawak kete.. driving is my hobby 'kalau'.. ceh ada kalau pulak... kalau x jame la ia mnjadi hobi.. kalo jame mmg la rasa nak tdo je tepi jalan tu... Aku masih lagi boleh ke site... banyak lagi keje yg aku boleh buat mcm biasa cuma ia mnjadi slow.. tp aku tetap bsyukur... Alhamdulillah....

Aku sgt btuah sbb skg ni kalo lepas masak pasti suami tcinta akan membantu... lepas aku masak.. lepas jam 8 malam aku dh jadi macam ayam nak mengeram telur la... btol ke ayat ni??... hehehhe.. aku hanya baring je smpi tertidur,,, terima kasih abang kerana bantu syg kemas dapur, sapu lantai, cuci pinggang dan kerja yang sewaktu dengannya.... syg sgt bahagia memilikimu.. chewah... bila bangun pg nk g keje je sume dh clear.. Alhamdulillah....

Sekian... nanti update g...
~ini lah bakal hero dalam hidup kami dan juga permata hati buat kami.. tq Allah~

p/s : takut sebenarnya bila dh dekat due ni.. tapi masih cool x pikir pape.. huhuhu

No comments:

Post a Comment