Friday 6 January 2012

Terima kasih abg....

Bismillah....


4 januari pukul 7.00 ptg
kepala aku berdenyut2 macam nak pecah... lepas makan aku rilex jap, baring jap.. still sakit kepala lagi.. dh la ku 3 days bturut2 kene check BP.... aish.. kenapa ni.. dh lewat jam 11.00 malam aku trus g emergancy ward kt HSA, jb... dh xtahan sgt ni.. check ngn doktor tgok2 bp naik lagi.. keputusan doktor ialah :

"akak admit ward yea... darah naik ni..."


aku pon apa lagi.. muka nak nangis la... mana leh tdo xd husben kt sebelah.. huhuhuh.. last2 doktor tu refer kt boss die cakap aku xpyh admit ward.. bg mc je.. yeay!! aku suke tp die warning.. dpt mc kene la rehat.. ok.. aku mndengar kata2 nya.... tp aku mmg seram sgt bila sampai hospital ni.. rasa cm menggigil lutut sbb xtau mcm mane nak hadapi hari deliver tu nanti.,.. Ya Allah.. mudahkan lah urusanku...


di sinilah pjuangan ku bakal bermula... Another 6 weeks lgi..


adakah aku sudah bsedia utk ini??????

papepun... suami aku adalah og yang paling tabah buat masa ni.. malam2 nak layan aku yg sakit atas katil.. kadang2 ada kontraksi berlaku.. tggu kt depan wad smpi ttdo...lepastu.. skg aku dh x larat nak drive g keje... pg2 bsengkang mata utk anta aku g keje.... belikan makanan utk aku.. yer btol itu sume tanggungjawab die tp aku rasa cm terlalu menyusahkan... sian die... tp aku mmg x ada sesiapa selain die... semoga Tuhan memberi suamiku kekuatan, kesihatan, ketabahan utk hadapi sume ini bersama.... Allah xkan menguji hambaNya melainkan mereka mampu menerima ujian itu... Terima kasih Allah... Terima kasih abg..... 

i dedicated this quote just for my beloved husband.. Mohd Fadzli Othman

Senyummu adalah bahagiaku..Ceriamu adalah dambaku..Gelisahmu adalah kebimbanganku..Air matamu adalah kesedihanku..Kau pelipur lara dukaku..Kau pengiring suka citaku..Bersama kita dalam hari-hari keberkahan..Ikatan ini berawal dari hati atas nama cinta..Jalinan ini bermula dari rasa atas nama sayang..Pertautan ini berasal dari angan atas nama rindu..Sungguh ini adalah cinta, sayang, dan rindu..Cinta, sayang, dan rindu atas nama pengabdian kepada Rabbul Izzati..Malam ini bintang bersinar cinta, bulan tersenyum sayang, angin mendesir rindu..Wahai bintang, bulan dan angin..Sampaikanlah salam cinta, sayang, dan rinduku kepadanya..“Sungguh Aku Sangat mencintaimu karena Allah”

2 comments: