Tuesday 17 January 2012

My dream bedroom

Bismillah

Hari ni sangat letih.... Dah almost 3 weeks x pegi site so hari ni pegi rasa x larat je badan aku... dah beso sgt ni.. jalan pon mcm peguin.. hahahha.. bila dh letih.. pastu ngantuk teringat la katil kat umah... besnya kalo bole bawak kat opis pas2 letak kat sebelah meja aku kan... senang... nak baring bila2 pon bole...hehhehe.. ingat ape.. keje sendiri bole la buat camtu.. huhuhu.. skg ni kondisi aku dh macam awal2 pgnant dulu.. dah malas ngn asyik nak tidur je... Bayangkan lah kalo kt umah tu bilik tidur macam istana.. mesti x bangun2 tido... aku pon berangan la nak ada bilik tidur yg lawo2 macam ni




amboi... test.. x bole blah... huhuhh.. sebenarnya x sukar nak dapat bilik tidur camni... just kita pandai decore je.. tak perlu la nak beli perabot yang mahal2... yang penting kemas dan teratur.... aku punyer bedroom?? rahsia... uwekk.. bukan rahsia... x decore lagi.. biase2 je... ok la... cukup2 la berangan tu.. (*_*)

No comments:

Post a Comment