Thursday 12 January 2012

Nak pegi tapi dengan siapa??

Bismillah


Alhamdulillah.. malam tadi tido lena.... sangat selesa... cuaca pon sejuk... semalam borak2 ngn mak metua aku.. rupe2 nya ada lagi barang baby yang x cukup iaitu barut baby.. yg aku beli tu utk baby dalam hari jer.. xpela.. nanti beli lagi.. x pon pinjam og jer... hehheheh.. rasa macam nak berjalan dan bershopping la.. tp dengan siapa.. en suami jauh nun di sana... nak pegi sndiri?? aku bukan bujang lagi.. nk kene mintak permission.. sblum mintak baik pikir duli sbb confirm en suami ckp " tak payah la nak pegi jalan sorg2... dengan perut dh mcm tu.." huhuhuh.. sabo je la kan... aku nk beli brg lagi.. kena la tunggu en suami pulang dulu.. baru boleh....



kedai barangan bayi terbesar kt bukit indah, jb

nak beli t-shirt ngn kasut kt cni...

dan nak pegi cuci mata di jusco..

tapi  



-



-



-



-



-



-



-



-



-



-


saya rindu die.... wa!! 

p/s : bila rndu kt suami teringat dialog mak zikir dalam ceriter tentang dhia tu... " rindu og bercinta dengan og dah kawin ni lain" so... mmg btol la.. sbb bila kawin kasih dan sayang tu bukan mcm bercinta lagi sbb segalanya dikongsi bersama... aku doakan suami aku selamat di sana dan pulang cepat yer....


No comments:

Post a Comment