Wednesday 25 January 2012

I need my blackmores!!

Bismillah


Sungguh banyak tragedi yang berlaku sepanjang cuti tahun baru cina ni.. mana taknya... last week hari khamis sampai sabtu husben aku demam x baik2.. xnk makan... asyik muntah2.. aku ni sampai dah nangis2 kat umah tu.. huhuhuh.. dugaan... dah la dengan bawak perut mcm ni.. xpela.. sakit tu kan penghapus dosa... so.. bila husben dh dok terlentang je cam tu aku pon patah le kaki.. nak g jalan x bole... nak g beli barang x bole... sume x bole... tp alhamdulillah dapat balik kl kejap... cuma aku dh kehabisan vitamin blackmores kesayangan aku.. wargh!!! i need to give my baby a good nutrition everyday ok.. bekalan blackmores aku sudah abis.... perlu ke farmasi dengan segera... sekian... huhuh






bagi aku.. blackmores pregnancy formula ni dah lengkap la kalo nak dijadikan vitamin or suplement semasa mengandung... kalo tgok ingredient pon dh lengkap utk baby.. contohnya ada natural fish oil, DHA, Folic Acid dll... aku selesa amik blackmores ni sebab aku x lalu nak minum susu.. dan ia juga sesuai utk ibu yang sedang menyusu badan... aku nervous la.. lg sebulan je nak menetas ni... sangat seram... Moga Allah permudahkan segalanya....

3 comments:

  1. Blackmores Pregnancy Formula menjual RM64.4, adalah munasabah dan telah anda cuba?

    ReplyDelete
  2. Pn Anna, nak tanya sikit...semasa Pn Anna ambil Blackmores Pregnancy Formula ini semasa mengandung anak pertama, berapa kerap Pn Anna minum susu? Bagaimana dengan pengembangan anak lelaki Pn Anna? Saya bertanya sebab isteri saya jarang minum susu semasa dia mengandung anak lelaki saya dan hanya mengambil Blackmores Pregnancy Formula. Sekarang pengembangan otak anak lelaki saya lambat sikit...dah 2 tahun tapi masih belum berjalan dan bercakap...saya suspect mungkin dia autism, minggu depan baru saya akan bawa dia ke hospital untuk further checking. Baru-baru ni saya terbaca ada kajian mengaitkan kekurangan vitamin D intake semasa mengandung dengan risiko mendapat anak autism. Bila saya check balik formula Blackmores ni, takde vitamin D dalam senarai.

    ReplyDelete
  3. Daniel.. tq sbb asking.. masa sy preggy anak sy ni sy banyak juga minum susu n makan supplement lain selain blackmore ni.. setakat ni anak sy dah 4 tahun perkembangannya ok.. dah kenal huruf dan nombor serta dah petah bercakap.. sy ambil vit blackmore ni sbb sy mabuk teruk dan kurang cergas.. pasal vitamin d tu sy x sure tp setakat ni anak sy ok.. ☺️☺️

    ReplyDelete