Monday 23 July 2012

LANGSIR OH LANGSIR : Part 1

Bismillah


Alhamdulillah.. dh 3 ramadhan hari ni... aku pon menjadi terlalu sibuk menjelang ramadhan ni.. mana x nyer.. dengan sibuk nak uruskan makan minum suami, di mana masa yang sama hal rumah jugak perlu diuruskan dan sambil tu berperang dengan si kecik yang dah makin besar makin lasak dan nakal... heeeee... oh.. kadang2 rasa x cukup tangan la.. huhuhuh... Bila dah stat puasa ni.. confirm la x lama lagi nak raya kan.. persediaan pertama tahun ni adalah jahit langsir.. ok... aku nak cuba jahit langsir sendiri... sebab kalo beli mahal kerana rumah aku ada 4 bilik dan 7 panel tingkap.. jeng jeng jeng.. banyak kan...tapi berjaya ke aku nak jahit sendiri.. sebab potong langsir pon merangkak2 lagi.. ada yang senget.. hadoi.. tangan xde seni la ko ni ana.. tapi demi nak nmpak rumah tu lawo... kene la usaha... so aku nak share langsir yg aku dh beli n dah potong





 Beli kat nagoya 1m RM 4.00

 Bole ke guna tape kt site ni... hahhaha

 Ok... dah siap potong



Berjaya ke tidak nak jahit sendiri ni?? tunggu.... entry seterusnya.. heeeee



No comments:

Post a Comment