Monday 9 July 2012

Die Dah Pandai Meniarap

Bismillah


Alhamdulillah.. riang ria hati si ibu yang baru pulang dari kursus bila tengok anak membesar.. yer.. hatiku sangat bahagia bila balik jer mak metua aku cakap irfan dh pandai meniarap sendiri tanpa bantuan sesiapa... suke sangat.. aku pun jadi si *jakun* yang asyik tgok anak aku meniarap je.. sabo je la.. hehehhehe.... tapi bila aku balik irfan tak kesah pon tgok aku mcm tak rndu je kt ibu die...huhuhuh... biasalah budak tak susu badan mmg tak heran pon... hehehehehhe...  layan pic si irfan yang riang ria ni...









Tapi bila dah meniarap ni.. die plak asyik nak angkat punggung.. nak ngesot.. ok.. kami suami isteri semakin penat sbb bila irfan meniarap je pastu dh boring nangis... pastu tak dapat meniarap nangis... oh anak... hanya menangis aje kamu yer.. xpela... selamat melalui cabaran membesarkan anak yer pn anna dan en fadzli... heeee :)))


3 comments:

  1. praktis make perfect!
    chaiyok chaiyok irfan :)

    ReplyDelete
  2. hehehehehehe... tgah dok praktis la tu.... :)))

    ReplyDelete
  3. datang follow sini dear....dah pandai meniarap dah hihihi

    ReplyDelete