Friday 8 June 2012

Suke Mandikan Die

Bismillah


Well.. Dah hampir 2 minggu stat keje.. sumenye macam biase... cuma bila aku jmpe kengkawan rmi yg tanyer cmne life sejak ada baby ni.. mesti x ckup tdo kan.. yela.. bsok nak keje.. erm..so far skg irfan dh tdo mlm mcm biase cuma skali or 2 kali je bangun nak susu.. so tdo kami suami isteri masih cukup.. yg paling kelam kabut aku la waktu pagi.. kul 5.30 dh bangun kul 6 siapkan diri n irfan... susukan die.. then 6.30 gerak anta umah mak metua.. pagi2 biase aku x mandikan coz mak metua aku pon ckp xpayah sbb sejuk...bile balik keje aku selalu mandikan irfan.. biasenya aku akan smpi rumah sblum 6.30ptg.. kat johor jalan best giler x jame mcm kat kl.. so bwk kete pon hepy hepy je...

Oh.. time mandi irfan.. very best moment..aku suka sangat mandikan die... suke sangattttttttt.. ha kau.. punyer suke tu... sbb bagi aku tu masa paling best utk bermanja ngn anak kita.. urut2 badan die... borak2 ngn die.. best sgt.. sbb baby lepas mandi die akan buat muke comel dan die nampak selesa sangat.. jom tgok gambo irfan pas mandi.. hehehhehe


Wah.. sejuk die..


Ok.. ready pki pampers..

Siap pki pampers.. 

 Muka irfan yg sangat selesa


 Pki minyak ngn bedak


 Baju saya...


 Cepatla ibu pki suar.. hehhehe

 Ok.. sy dah siap..

Nak susu.. tu je la kejenyer.. susu je.. tgok badan la...

Seronok sangat mandikan irfan.. aku kalo sehari xpat mandikan die.. jiwa cm kaco ckit.. hahaha.. ada plak cmtu yer.. maklumlah kasih sayang ibu tiada tandingan... :))

No comments:

Post a Comment