Wednesday 13 June 2012

Raja Buah

Bismillah


Ok.. entry kali ni nak citer pasal musim buah derian yang sedang melanda negara kite.. hehehhe...tahun ni aku makan durian mmg tak hengat dunia.... yela last year kn aku preggy.. so nak makan tu tak boleh nk mkn ni tak boleh... sabo aje telan air liur.. especially durian.. sbb panas kan.. aku pnah makan time tu irfan dlm perut 8 bulan.. pas dh mkn.. irfan diam je dlm perut x gerak2.. risau sgt.. pastu terus tak berani mkn.. tu bru makan2 ulas tau... bukan 2 biji.. skg ni dh bole mkn.. apa lagii.... bedal smpi 4 biji.. lalalal.. over tol mak budak ni..


Nak jadikan cerita.. aku kan jaga site jalan kampung, rumah bantuan rakyat, bekalan air luar bandar.. so sume projek aku berada di kampung.. manyak syokk kalo musim buah buahan ni... ari tu aku pegi site kat area pontian dekat ayer baloi terletak di sanglang. bile dh abis lawat tapak.. aku ngn rakan sekerja dan driver g la cari2 durian.. tup tup jumpa tepi jalan... tgok la betapa pelahap nyer kami.. makan kt citu gak..punyer la x sabo.. huhuh...



 Ni je tempat yg dapat.. kalo makan dalam kebun lg best bak kata husband aku..

Bukak bang durian ni.. abis kan sume.. heeee

Ish ish ish... budak kementerian ni... makan berdiri lak..

 Ni la isi durian kampung yang baru gugur

 Ok.. toke kedai dh siap tempat buang biji durian... jaga alam sekitar.. peace..

 Kerete kementerian selamba je park depan kedai ni..

dan aku..


-



-



-



-



-



-



-



-



-



-



-



-


Tetap over macam og x penah jumpe durian.. huk huk




Sebenarnya tak puas lagi nak makan durian ni.. durian kt pontian biase je.. setahu aku durian muar memang paling best n superb.. bila la nak ajak husband aku balik kg die kat muar ni.. nak pegi cari durian muar durian muar.. pastu mee bandung muar skali..... heeeeee




No comments:

Post a Comment