Tuesday 1 May 2012

Pulang Dan Pasti Kembali

Bismillah


Alhamdulillah... sampai semula di jb jam 8 malam tadi.. penat badan kami anak beranak... seronok balik kl.. jumpe adik beradik.. irfan sangat letih.. x dpat nak rehat... aduh... aku rndu nak balik kl lagi.. xpuas... xpe.. cuti 90 hari... next week aku pasti kembali bersama keluargaku.. bila nak balik jb td.. family aku sedih sgt.... biasalah... dh dok jauh mesti sedih kn.. tp masing2 control.. lg2 aku.. erm.. msuk dlm kete borak2 ngn husband  control lg.. susukan irfan control lg.. bile irfan dh tdo n papa die khusyuk bwk kete.. mata aku dh stat bkaca.. layan emosi je meleleh airmata.. so... pastu bile airmata dh kluar bru lega.. erm... sedih...irfan pon mesti rasa sunyi xde og nak layan die...

Kamu pasti merindui insan ini wahai Muhammad Irfan Asyraf 
sbb die sanggup bjaga malam utk kamu..Ur lovely Cik Uda

Irfan sedih ek.. xnk pandang kamera pon.. heheheh

Aku berazam dh stat keje nanti nak balik kl atleast sbulan skali sbb aku xnk irfan x kenal family sebelah kl.. hehhehe.. dan irfan merupakan cucu sulong tok abah,,, pasti tok abah rndu kt die hari2... :)))

No comments:

Post a Comment