Friday 25 May 2012

He's So Tired

Bismillah...


Hai si budak kecik... kalo ada si budak kecik makin mengecik la aku.. heheheheh... nk bjalan bukan main payah.. kalo x ckup tdo... habis mengamok satu dunia... merajuk rajuk.. hehhehe.. anak ibu anak ibu.. aku n husband pegi sogo 2 hari bturut semata2 nak borong habis barang n bju irfan.. banyak jugak la beli.. paling best brand disney baby ngn baby kiko buat sale...baju cantek2.. maklum la skrg dok johor balik kl skali skala je.. so skali balik tu kena la memborong.. hehehhe.. tapi agak nak patah jugakla pinggang aku sbb stroller x bawak.. ada kt jb... bayangkan.. si mak ni pegang anak die yg berat kemungkinan dh 7 kg... 7 kg??? bru nk msuk 3 bulan.. oh.. anak.. sihatnyer kau..... balik je umah.. rase cm skru pinggang aku dh longgar.. hahahah.. tangan pon lenguh... tapi bile tgok anak aku tdo kt dakapan lengan aku... dengan muke sweet nyeer.. ala.. hilang penat ibu wahai my lovely son... jom tgok gambo irfan setelah balik bshopping...heheheheh






 Tolong.. penat ni... x leh tdo...
 oh.. mcm ni bru lena...
 malas nak bangun la...
 jap.. pikir nak mimpi ape...
 ape la amik gambo og nak tdo ni
 garu kepala jap...
 ibu... panas la.... mana topi ni
topi ape??? kamu kan suke berbotak gni.. heeeee


hahahaha.. itula wajah irfan semasa penat, tdo, berangan dan termenung.. sama je.. xd beza... irfan... ibu sayu tgok kamu tdo... hehehhehe...

1 comment:

  1. Alahai tomeynye. Bestkan ada zuriat sendiri. Muka cam ayah dia lah. HEHE~

    ReplyDelete