Thursday 31 May 2012

After 3 Months

Bismillah


Setelah 3 bulan aku bercuti.. naik keje.. meja,..kerusi.. pc.. sume BERHABUK.. huk huk... adoi.. nampak sgt xd og gune tmpat aku ni.. heheh.. so smlm adalah sesi kemas mengemas dan susun menyusun.. walaupun x sekemas mana sbb bila naik keje melambak la dokumen2 tender, bq, drawing, report yang akan menyinggah balik ke meja ini...


Aktiviti aku hanya termenung memikirkan irfan... oh.. irfan lagi.. kenapa die sahaja.. yer.. sbb selama 9 bulan die dalam perut aku.. 3 bulan dok dalam dakapan aku.. tapi semalam berjauhan selama 8 jam.. dan keadaan ini akan berterusan selama 5 hari seminggu.. oh.. sangat rndu.. aku sgt jeles pada suri rumah yg boleh menumpukan sepenuh perhatian pada anak.. namun apakan daya.. mencari rezeki itu satu ibadah.. kene teruskan.. inilah dilema yang akan dihadapi oleh ibu yang baru naik cuti bersalin.. 

Selepas dh kemas sume n susun2 barang.. aku pon clearkan la gambo2 kat partition aku tu.. aku letak gambo irfan.. hehehhe.. seronok ckit nak buat keje... pusing kanan nampak anak, pusing kiri nampak anak, pandang pc nampak anak, tgok hp pun nampak anak.. Ngeeeee.... sangat suke tgok anak.. die la sumber inspirasiku...






 Sebelum kemas.. adoi.. nape la aku sengih cmtu..

 tap tap... gambo irfan

 Yeay.. Gambo irfan lagi..

Dan workstation saya,... bawah tu mmg xleh kemas sbb banyak dokumen.. :))




No comments:

Post a Comment