Monday 24 September 2012

Weekend Di LEGOLAND

Bismillah

Alhamdulillah.. ceria sungguh di pagi isnin ni... setelah melalui sabtu ahad yg sgt pack... tp enjoyyy sgt..last saturday my sis and their friends datang jb.. tujuan?? mestilah nak melawat LEGOLAND kat nusajaya yang tengah famous amos tu kan... nak jadikan cerita rumah aku plak dekat sanggggaaattt ngn LEGOLAND tu.. hanya mengambil masa 10 minit sahaja.. so kami pun bawak la anak anak dara ni berjalan sakan.

Untuk pengetahuan LEGOLAND hanya ada 5 sahaja dalam dunia.. di Nusajaya ni adalah yg ke 6 di dunia dan pertama di Asia.. wah.. Malaysia adalah destinasi pilihan untuk asia.. sangat BANGGA aku sebagai rakyat Malaysia..hehhehe.. sebab tu bila masuk LEGOLAND ni penuh ngn foreigner antaranya indonesian, filipines, dan yang paling ramai of course la SINGAPOREAN kan... sbb sebelah aje... balik hari pon leh pegi.. mcm kita g USS tu.. hehehhe.. so jom anjoy picca...



Welcome... Dari kiri azimah, diana, ibu irfan, irfan n papa irfan... 





Sumenyer diperbuat dr lego... sgt kreatif 







Yeay... ada pon gambo ngn maklang irfan.. 



Monumen bandar jb.. Nice!!! 







 Us




Seronok dpt main bende ni 


Irfan budak baik.. bjalan x buat perangai pun.. ::))))


P/S : thank u so much to my sis atiqah n kawan2... sbb having time with us... datang lah lg jb ni... seronok sangat.. irfan pon heppy je.... takkan lupe kt LEGOLAND dari 10 pg smpi 6 ptg... dan 8 malam ke JPO plak... nice day.. thanks guys.... :::))))

No comments:

Post a Comment