Thursday 13 September 2012

LANGSIR OH LANGSIR : Part 3 (Finale)

Bismillah

Alhamdulillah.. aku diberi kesempatan jugak nk cerita pasal entry langsir kt umah aku yg dah siap ni.. sepatutnya sebelum raya hari tu aku cerita tapi apa kan daya.. masa tak mencukupi.. banyak sangat tugasan dan tanggungjawab yang perlu dipikul... biasalah.. aku kan ibu bekerjaya.. so banyak komitment... itu kata bos aku.. hehehe...so nak cerita pasal langsir kan.. alhamdulillah.. aku berjaya siapkan langsir untuk 1 rumah aku.. ada 4 pintu bilik, dan 13 panel tingkap. keseluruhannya dalam 27 meter... 


 Ok.. ni langsir hall..

Bahagian hall je yg ada header.. 

Pintu bilik kat tingkat atas 

 Our bedroom

Rumah kemas kalo xd brg irfan.. hehehehe

Tahun ni aku heppy sgt sbb dapat siapkan langsir dengan tangan sendiri.. walaupun tak sesempurna mana kan.. yelah.. og baru nak blaja.. so next year aku akan prepair langsir awal2 so boleh amik masa lama ckit untuk menjahit.. hehehhehhe....




No comments:

Post a Comment