Thursday 27 September 2012

Best Facilities : Baby Care

Bismillah..

Entry kali ni nak story tentang ibu ibu yang kalo berjalan bawak anak kecik.. mesti rasa macam.. wah penatnyer.. adoi.... nak buat susu la... tgah2 syok bjalan tetibe anak dah melepek nak tdo... so sepanjang aku bergelar ibu ni dah banyak tempat peranginan or shopping complex yg aku pergi.. sume ada fasiliti untuk bayi contohnyer tempat nak changing nappy, nak breastfeed, playpan dan sebagainya ... tapi fasiliti paling best, menarik dan selesa adalah di BABY CARE, LEGOLAND... sangat selesa.. aku ngn irfan melepak kat situ lebih kurang 1 jam. sementara menunggu si anak anak dara bermain kt Legoland tu... macam2 kemudahan ada.. sangat best.. so lepas ni kalo pegi lagi tak payah risau2 kalo baby kita penat.... ada je tempat nak rest... Jom tengok apa yang buat aku kata selesa sangat.


 Baby Care @Legoland

 Kene park stroller dulu yer..

 Ruang Hadapan.. simple n nice..

Playground area 

 For BF moms

 Irfan nak tdo.. hallo tu kaler pink la syg...

 Eh!!!! papa siapa tertinggal kt baby care ni.. hehehheeh

 Katil.... nak lihat wajah ceria irfan masa lepak kat cni.....



-



-



-



-



-



-



-



-



-
taddaaaaa

 ok.. ibu irfan pon overceria jgak..





 ish.. comel anak aku... *mestila puji anak sendiri kan*













Besonyer mulut.. huhuhuh

Tak tahulah apa yang disukakan sangat.. tapi si bayi ini sangat ceria ok... aku pon ceria sajalah... bila ada best fasiliti yang selesa mcm ni.. hati akan menjadi sangat wonderfulllll!!! ::))



No comments:

Post a Comment