Tuesday 24 April 2012

Awesome April

Bismillah...

Seronoknyer bulan april ni.. bukan cerita bunga april yang tasha shila berlakon tu yerk.. ni bulan april yang best bagi aku utk tahun ni setelah melalui bulan mac yang penuh getir iaitu berperang mengeluarkan anak atau pon memberanak... hahaha.. apa la merepek merapu ni...Ok.. berbalik pada topik... Alhamdulillah.. ini adalah rezeki anak aku irfan montel.. Papa die dapat APC... ala "anugerah khidmat cemerlang"tu... cemerlang ke papa irfan ni... "cemerlang sangattt..." hehehehe....

Dah dapat APC tu kene la rajin keje yer abg... itulah nasihat aku padahal aku pon x rajin bekerja sangat.. Alhamdulillah.. aku sangat gembira....habuan nyer pon sangat best... Then ada bende yang best lagi... Gaji naik.. ye ye gaji naik... bile tgok payslip dah kluar.. bling bling mata... konon nak shopping tapi xpelah.. nak buat servis kete.. nak beli barang irfan lagi... heheheh.. barang anak adalah keutamaan sekarang... papepun aku bersyukur dengan pemberian Allah.. Alhamdulillah.. sambil tu nak mengimbau kenangan konvo bersama suami tercinta kat polimas.. konvo yang berlangsung bulan april jugek... masa tu teman tapi mesra je.. skrg dh jadi suami tercinta dah.. dah ada anak pon... 


Kenangan konvokesyen April 2009..
3 tahun lepas..

Guys n babe yang aku rindui...

LOL.. muke masing2 sangat nerd.. dan aku montel.. en suami kurus...

To en suami : mengimbau kenangan bersamamu sangat indah... dari sorg jadi berdua.... dalam aku dan kamu adanya Muhammad Irfan Asyraf... Anugerah Yang Maha Esa.. Alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment