Friday 23 September 2011

SEOUL GARDEN

Bismillah


Aku umpama mommy to be yang baru disuntik semangat. Perasaan seperti mendapat kehidupan yang baru. Bila dh masuk 2nd trimester, semua alah dah ilang. Semangat membuak2 nak pegi keje.. dan x lupe makan pon makin BANYAK.... heeee


Hari tu borak2 ngn husband... cerita pasal nak makan steamboat.. dh lama x makan.. so aku ingat nak pegi restoran Johny yang biasa ktorg pegi tu.. tp tetibe teringat plak kt SEOUL GARDEN... bukan teringat sbb demam K POP ok... aku mmg suke makan kat situ dan aku pon suke super junior... ok itu takde kene mengena...


Tapi maklum la... aku asyik tak larat je.. so postpone la nak pegi mamam kat seoul garden ni.. tp last night aku dh mcm ok sikit dan bole keluar berjalan jalan... kebetulan pulak gaji apa lagi... serang la...


Lepas maghrib ktorg pun bergegas lekas dan lepas dan pantas ke JB city square. Nampak dari luar restoran ni macam best.. tp bila dah masuk facility tidak la sebest seoul garden kt KL.. tp apa bole buat.. lantak kan aje bedah.. kau nak makan sangat kan...




ni 1st time husband aku makan kt cni... muke sgt serius umpama main masak masak.. alo cik abe.. pndai ke dok mu tu... heeee


Beef black pepper.. sgt sedap.. tp ni tak masak lagi.. Tomyam pon not bad

Dan ini dia.. Mak buyung yang berbadan dua... sgt gemok.. umpama monster.. dh macam berbadan empat aku rasa... :)


Tapi sayyyaangggg..
Punah harapan apabila aku tak boleh makan banyak.. Argh!! kenapa.. bila dikaji selidik semula patutla perut penuh tengahari dh lunch kfc snake plate + cheezy wedges + burger.. adoi... kau ni makan ke ape jah... apa pon x bole la...ok.. see ya.. plan weekend nnti nak basuh dan cat rumah baru LAGI? bila mau siap rumah ni.. aku dh tak sabo nak duduk.. dan tak larat nak basuh.. ceh ceh ceh.. kalo en husband dengar.. menyampah... awak tu tak buat apa pun.. duduk jer... OK.. stop...

No comments:

Post a Comment