Thursday 25 August 2011

BAJU RAYA DR KL....

Bismillah...


Lama nyer x menconteng di sini.. sabo jela.... bukan sibuk mana cuma mood aku sekarang ni sgt tidak stabil... aku slalu menjadi PEMARAH dan kadang2 menjadi PEMALAS dan kdg2 xnk bcakap ngn sape2... huhuhuh tapi arini dapat bungkusan istimewa dpd sister aku di kl... BAJU RAYA dh siap... sedih sgt xdpt balik kl pose kali ni sbb tu bju raya di pos saja nun jauh dr sana.. ntah la... xtau nak cakap apa.. aku skrg sgt dibuai perasaan sedih... huhuhuhu


Ni la bju raya aku yg dh muat2 je boleh pki.. maklum la.. perut dh membesar tp berangan nak pki baju time bujang2 dulu... hehehhehe




pink + purple + blue


Sunyi jer nak raya taun ni.. lg2 tinggal 2 ari je kan nak keje... dtg je la wlupon mood MALAS giler (moga Allah menjauhkan anak aku dr sifat malas kerana ibu die sewaktu preggy ni sifat malas menguasai diri... hanya ada MALAS dalam kepala) 

Walaupun sunyi aku selalu ditemani kawan baik aku kt opis ni... heheheheh

-


-


-


-


-


-


-


-


-



tada.... ni la kung fu panda yg slalu wt aku gelak sorg2 
p/s : curi dr anak buah husbend ... hehehhe

okla... mana tau dh nak dekat lebaran ni aku x sempat nak update blog kan... nk ucap siap2 salam idul fitri.. maaf zahir dan batin....semoga semua yg kita lakukan diberkati Nya,, InsyaAllah...



No comments:

Post a Comment