Monday 8 August 2011

TARAWIKH YANG BERBEZA

Assalamualaikum... 
Sepanjang ramadhan yang mulia ini.. Aku bersyukur ke hadrat Allah.. walupun aku dlm keadaan 1st trimester ni aku still bole pose penuh.. Now dh 8 ramadhan.... Alhamdulillah..Tapi mood aku hendak ke tarawikh setiap malam sgt teruk... aku jd si pemalas dan akan tidur pada jam 9 malam... Kenapa? Letih sgt bpuasa kot.. Atau letih menyediakan juadah berbuka...huhuhu.. kemungkinan jugak...
Tapi sebenarnya aku mengalami kemurungan sikit... Aku rindu sgt kat ibu n abah aku...biasa tiap2 tahun aku akan pegi tarawikh dengan dorang....so tahun ni jadi lain ckit sbb pegi ngn husband.. aku xd teman.. aku dok sorg2 kat tempat pompuan... selalunya ada ibu aku, ngn adik2 aku... tu yg rase lain... bile dengar je og solat tarawikh aku jd sayu... tak terkata... jantung berdegup2 teringat ibu n abah aku kt umah... xpela...ni tahun ptama aku berkahwin... Nanti 20 tahun akan datang ia akan jadi biasa....
Buat ibunda dan ayahanda di kl.. kak ngah miss u so much.. take care n sentiasa mendoakan kak ngah di sini..

 Rindu kat abah




 Dan jugak ibu

OMG!!!! Rndu nyer kat adik2 n kaklong.. jauh dimata dekat dihati.. uhuhuhuh
tapi... xpela sbb

 -


-


-


-


-


-


-


-


-

di sini aku masih ada insan yang sentiasa ada bsama aku dikala aku bsedih hati dan sentiasa heppy kan aku.. i luv u... My sweet husband...


p/s : sume pic ni pic kawen je sbb pic kawin je yg ada dlm pc kt opis ni... hehehheh

No comments:

Post a Comment