Tuesday 27 September 2011

KEMAS MENGEMAS PART I

Bismillah...


Ha.. ini lah aktiviti aku last week.. ari sabtu kene keje... hari ahad pegi cat rumah baru a.k.a kuarters ok.. penatnyer mengecat... ops!! bukan aku yg kata.. husband aku ckp sbb die yg mengecat.. pn anna duduk je membesarkan apa yg ada... hohohoho...My mom n father in law pon ada.. sgt berbesar hati membantu kami.. aku sgt tharu...
Ok.. layan picca..


ni view rumah dari depan.. yg comel kat kete tu mak metua sy... 

ini la hall kami... sian en husband.. cat dinding pakai kerusi jer..

tangga... sangat licin.. ada baby nanti kene buat pagar okey...

si anak beranak yg sgt kusyuk membuat keje.. sorry bang... i x larat la.. huhuhu

our master bedroom


ok.. itu saja.. this week nak pindah dan angkut barang... aku xtau la apa nak jadi sebab sume keje aku xleh nak buat.. sabo je la.. but i try my best.. da....

No comments:

Post a Comment