Thursday 7 January 2016

Im Officially 32 weeks...

Bismillahirrahmanirrahim

Welcome 2016..
Hampir 1 tahun 5 bulan aku tidak menulis apa2 entry dalam ini.. dan zero entry pada 2015.. adakah hidupku suram pada tahun itu??  Tidak sama sekali kerana tahun lepas adalah tahun yang paling sibuk buat aku dan keluarga kerana dengan kekangan kerja dan dalam persiapan menanti ahli baru...

Yerrrrr... ahli baru.. anak lagi? Yup.. tapi jangan tanya macam tu sebab bukan tiap2 tahun aku beranak hokey.. baby irfan asyraf kini dah tak berapa nak baby sebab he getting 4th this year.. dan aku sudah berada di 32 minggu fasa kehamilan.. alhamdulillah.. semoga semuanya dipermudahkan Allah...


ULTRASOUND 27 WEEKS

hi there!!! baby A is here... i feel so comfortable in my mom womb.. can't wait to see papa n abg also... 

Semoga Allah permudahkan segala urusan.. kawan2 doakan untuk saya dan baby yer.. jumpe lagi di next entry...

P/S : harap2 dapat la update sekurang kurang nya 10 post sebelum delivered... chaiyookkkk ana.. :)



No comments:

Post a Comment