Monday 25 July 2011

OH IBU....

Touching nyer,,,,
satu hari ni aku lembik macam TERUNG sbb aku muntah dan pening dan mabuk dan sewaktu dengannya..
So pg td aku pg la klinik ibu dan anak taman sri orkid, skudai.. biasalah dh masuk 7 weeks preggnancy mmg mcm2 ragam... Alhamdulillah aku dapat mc selama 2 hari... Terima kasih doktor kerana memahami kondisi aku hari ini...Hubby aku plak balik tgari jenguk aku kt umah bile aku dh balik klinik... Terima kasih abg sbb memahami keadaan syg dan sentiasa mengambil berat thadap ku... Hatiku meronta2 bila teringat ibunda aku kt kl... aku slalu col die... Bole dikatakan setiap hari.. Bukan apa.. Hanya ibu aku shja yang dapat memahami keadaan aku sekarang..Bila dapat luahkan perasaan aku rasa lega...

Oh ibu.. beginikah rasenyer semasa engkau membawa aku selama 9 bulan di dalam perutmu??
Oh ibu... Begitu sabarnyer engkau dengan setiap dugaan Allah... membawa aku dengan pelbagai ragam??
Oh ibu.. Sejak aku dilahirkan pernahkah aku menjadi anak yang menyenangkan hidupmu??
Oh ibu.. wlupon sikap ku kadangkala menyakiti hatimu tp disaat itu juga kau maafkan aku??
Kerana seorg ibu sanggup berkorban apa saja untuk anak2nya....

Aku tidak tahu bilakah kesakitan ini akan berakhir tapi aku tahu Allah akan memberi aku 1000 jalan dan segala kekuatan untuk aku melahirkah khalifah di muka bumi ini...Aku sgt bersyukur.. Syukur Ya Allah..




No comments:

Post a Comment