Friday 22 July 2011

Oh ASAM PEDAS!!!

Masakan asam pedas ngn anak kelahiran johor ni memang x boleh dipisahkan...Ini terbukti apabila sejak aku berkahwin hari2 aku kene masak ASAM PEDAS!!!
Oh ASAM PEDAS... aku x suke... tp husband aku suke... jadi aku tpakselah mensukakan diri... Tapi... wlupun ari2 masak ASAM PEDAS... masih x kaw lagi... Bak kata suami aku... x ckup pedas, masin dan lain-lain... Erm.. kne perbaiki dari hari ke hari ni... Tapi aku seronok masak ASAM PEDAS wlupun x sedap.. hahha.. SBB??? kalo aku masak husband aku makan tambah jgak.... Eleh saje je nak sakat aku... padahal sedap kan... ok aku PERASAN.... 
Pape pon... ini lah lauk yg ari2 aku masak smpi aku pon dh muak... huhuhuh


Telur dadar - Menu yg ari2 mesti ada


 Asam pedas ikan cencaru


Ikan Cencaru Goreng



3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. alhmdulillah, skil memasak ko dah semakin ok....takpe2..memasak ni bukan buleh pandai dalam sekelip mata...kene cuba dan cuba...gud luck ya..

    ReplyDelete
  3. ana aku suka asam pedas tp tak tau masak..haha..nanti boleh la bg menu yek

    ReplyDelete