Monday 19 November 2012

1 tahun 6 bulan

Bismillah..

Accummm.... rasa berhabok lagi blog ni... sekarang ni malas sgt nak menulis... maklum la musim hujan ni kan.. adoi... musim hujan xd kene mengena dengan update blog ok.... hehehehheheheh... bila dh nak hujung tahun ni.. banyak nyer wedding invitation yang aku dapat.. mana yg aku dapat pegi tu aku pegi.. mana yg xdapat pegi tu maafla yer kawan2.... masa x mengizinkan dengan ada anak kecik yang kesihatan nya perlu dijaga.. hehehhehe..

Bila tengok og kawin ni rasa macam teringat zaman aku kawin... hallo... zaman ker?? baru taun lepas pon.. bukan zaman batu pun.. heheheh.. so sedar tak sedar dh hampir setahun 6 bulan aku dan en mohd fadzli berkahwin.. masih terlalu muda usia ini.... bak kata og.. time geli2 lagi.. bak kata og lagi.. perangai btol x kuar lagi.. dan bak kata og lagi.. semuanya manis lagi.. sume bak kata og jer.. bak kata sendiri.. InsyaAllah.. dengan kehendak dan keizinanNya sampai ke akhir hayat.. sebab bila kita ikut kata og ni... negative je.... dan perkataan yang paling aku x suke " ala... baru kawin lagi.. tunggu la 20 tahun akan datang" ok.. alhamdulillah dengan doamu itu... jangan termakan dengan doa sendiri sudah yer.... hehhhehheh

haih... apala aku merepek ni... kn nak cite yg manis2 jer... x mo la cite yg sedih2... sob sob....last year 29.05.2011 adalah hari aku disatukan bersama en suami... so.. untuk mengembalikan kehangatan hari itu... ingin aku menelek, membelek, dan mentelaah.. oh x sesuai sungguh ayat tu.. gambar2 sekitar majlis kami..





 Our Akad Ceremony













Berangan jadi diva la konon... pui... heheheh


Alhamdulillah... sehingga hari ini.. masih terpahat kenangan indah tu.. InsyAllah, dulu, kini dan selamanya.. segala yang berlaku jadikan pengajaran.. yang baik jadikan tauladan yang buruk jadikan sempadan.. InsyaAllah.. yang penting suami isteri kena banyakkan bersabar.. dalam rumahtangga tak semuanya manis belaka... ada pahitnya tapi yang pahit itu boleh dirawat agar mengeluarkan kemanisan diakhirnya... jalankanlah tanggungjawab masing2, sentiasa memberi kemaafan dengan hati yang ikhlas, bertolak ansur dan yang paling penting teguhkan iman pada Allah....InsyAllah... ada jalan yang indah buatmu dunia dan akhirat.. Amin..... buat suami tersayang Mohd Fadzli Othman... terima kasih atas segalanya... cinta ini buatmu dunia dan akhirat.....




No comments:

Post a Comment